2020. február 20., csütörtök

Unixsopron

Olajszűrőház aljából induló olajteknő felett motorblokkba bemenő gumicső cseréje. Kép és leírás megnyitása - == Bosal kipufogó tömítő paszta cement keménységűre . Unix webshopban, és dobtam egy hátast. Ha jól láttam a leírásban anno, csak az olajteknő környékén történt . Csomó embertől látom, hogy csak bárdi meg unix.


D-ben vákuumpumpa tömítést kellene cserélnem. Kicsit szopó volt, mert mint kiderült tömítés nem volt alatta csak paszta (maradvány). Nyugodtan hsználható a tömitöpaszta , persze csak ésszel. Nézegettem árakat, 1L-re vetítve. Csak ne lepödj meg ha egy tubus paszta lesz a csomagba.


Alfa nem használ olajteknő - tömítést. Amikor a 156ról levettük nekem se volt alatta tömítés , de unix hoz hozzá, ahogy 166hoz is. A Bárdinál és a Unixnál is kétféle tömítés van és nem egyformák.


A G13BA motorra van olajteknő tömítés vagy csak paszta ? Unix_CikkekLista_Form unixautodiely. Pro Seal oldható csavarrögzítő - menetrögzítő. Autónál az olajteknô tömítésére használják, illetve szelepfedél tömítéshez.


Kipufogó tömítô paszta hôre keményedig, nagyon merev lesz ha megszárad. Pl Golf 4-en olajteknő tömítéshez ezt vettem. Unix , vagy Bárdi Autóban lehet kapni! Szelepszár szimmering. Eladó használt és új paszta hirdetések Pest megye területéről - 15.


Felhasználható olajteknők , szelepfedelek, váltóházak, differenciálművek stb. Kis infóra lenne szükségem olajteknő tömítés cseréhez. Szilikon tömítőpaszta fekete felülettömítő, oxim, olajálló, fekete 80ml . UNIX -TRADE Izzítógyertya 3. Sj 410-en behalt az önindító, unix stb helyeken nem passzol pl a nippart-os önindító, úgy néz ki h neten 41. Olajteknő tömítő pasztából melyik ajánlott? Unix olajat kapott a gép, 10W40es félszintetikus API SL.


Valóban tömítés nincs,csak paszta. Kerestem olajteknő tömítést a Bardi-n, de csak pasztát találtam. Indítókábel, Motormosó, Tömítőpaszta , Vontatókötél, Wynns, Ablaktörlő valeo, . Képzel ha ez mondjuk az olajteknőbe áll bele. Body 9tömitőpaszta.


Ezek Unix árak,tehát máshol lehet olcsóbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések