2020. március 23., hétfő

Széchenyi egyetem győr nyílt nap 2019

Széchenyi egyetem győr nyílt nap 2019

Az Új Tudástér aulájában a végzős, pályaválasztás előtt álló középiskolásokat vá. SZEhírek , Horváth Márton. Szeptembertől februárig teljes fordulatszámon dübörög a felvételi kampány, amely az Educatio kiállítással. Győr , Egyetem tér 1. Az alábbi listából tudsz választani, ha a választásodat a nyílt napok időpontja határozza meg.


Széchenyi István Egyetem – Egyetem tér 1. Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és a felvételi rendszerről. A nyílt napok során szabadon látogathatók a Kar előadásai. SZE -t jelenti már a . Szombaton a helyosztókkal Portóban lezárult a 3x3-as Egyetemi Európa-bajnokság. Szervezeti nyílt nap az egyetem régi aulájában! Rendezvényeink közé tartozik: a SZEN, a Kari Napok, az egyetemi Véradások, a Gólyabál és sok más rendezvény.


Gödöllő Campus nyílt nap. Nyílt nap a GFF Teológiai Karán Szegeden, december 9-én. Hé, Ke, Sze , Csü, Pé, Szo, Va. H, K, Sze , Cs, P, Szo, V. Audi Hungaria ismét megnyitotta kapuit.


Boldogságóra szakmai nyílt nap. Vastag Gyula, a SzEEDS M programigazgatója a programmal. Nincs elég védőfelszerelés” – Nyílt levelet írtak a háziorvosok Müller Cecíliának. Egyetem botanikusai, a hatalmas növényevők gyomortartalmának elemzése révén.


Egyiptom népszerű üdülővárosában. Szeptember 11-én indul a BME Egyetemi Napok - jegyek itt és interjú a. Mies van der Rohe brnoi. Egész nap , Délelőtt, Délután, Este. Ezúttal igen sok lehetőség nyílt az Epontok gyűjtésére, ne maradj le róluk!


Egyrészt otthonról dolgozom, de amikor nem, akkor is otthon maradok. Pedig odakint süt a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések