2017. augusztus 15., kedd

Marrakesh szahara túra

Dades-szurdok falai között. Késő délután érkeztünk. Kikeveredtünk a sivatagból, majd vissza Zagorába, és másnap Marrakech -be. Túrák kategóriában itt: Marrákes. Morocco Sahara Exploration.

Egy kétnapos, kiscsoportos túrát. A túra ára foglaláskor Euróban fizetendő. Opcionális dzsiptúra a sivatagban naplementekor. Trekkingtúra Afrikában a Magas-Atlasz csúcsára, lazulással az Atlanti-óceán.

Kasbah túra a Draa völgy oázisainak datolyapálma rengetegében. Nagyjából ezekről beszélek, ilyen sorrendben: 00:00. Négy napot töltöttünk a városban, hármat egy sivatagi túrán , és ízelítőt. Számukra is lehet persze fárasztó a túra , de egyáltalán nem teljesíthetetlen. Marokkó egyik legérdkesebb városa.

Különös hangulatú trekking a “ Szahara kapujából” a Toubkal tekintélyt parancsoló csúcsára. Információkat a privát és csoportos túra közötti különbségről itt találsz. A verseny, 4×túra és a túra kategóriában induló járművek szinte azonos. A rally ellátogat Mauritánia leglátványosabb tájaira, ahol klasszikus szaharai. Marrakesh felé vettük az úti irányt, ahol ismét két napot leszünk.

A marokkói utad egyik legjobb kiindulópontja lehet Marrakesh. Afrikai élménytúra a teljesség igényével. Este érkezünk a Szahara szélére, az Erg Chebbi sivatag homokdűnéinek lábához.

A Szahara itt tényleg a szahara (nem olyan mint Tunéziában) hatalmas dűnékkel, és gyönyörű. Kisbusszal hosszú napos útra indulunk Keletre a Szahara irányába. Teve túra Merzaugában.

Sivatagi körutazásunk végéhez közeledik, elindulunk Marrakech irányába. Libanon körutazás júl. Egy teljesen felszerelt terepjárót vezethetsz az Atlasz-hegység gerincein, az Anti- Atlasz fennsíkjain, a Szahara homokdűnéin és az Atlanti-óceán hullámait . A téli időszakra túra helyett most egy filmet ajánlunk, a varázslatos.

Innen utazásunk egyik csúcspontja, a Szahara homokdűnéi irányába haladunk.