2017. augusztus 14., hétfő

Forma 1 futamok visszanézése 2019

Teljes forma futamok és időmérő oldal csoportja. Forma Teljes Futamok. Brawn: Zárt kapukkal akár már júliusban is elrajtolhat az F1. Hat futam hét hét alatt, kétnapos nagydíjak, teljes… megosztás. Két futam egy pályán?


Forma 1 futamok visszanézése 2019

Kommentátorok: Szujó Zoltán és Wéber Gábor. Bakancslistához adom. A futam után megkérdezték tőle, hogy is volt az, ki hibája volt, erre ő ezt mondta. Nálunk biztosan megtalálja, hogy hol, és milyen időpontban lesznek. Június 14-én lett volna a futam , de ezt is elhalasztották.


Mexikói Nagydíjat rendezik az előttünk álló hétvégén. Mutatjuk a közvetítési . Lezajlott az első virtuális futam , a nézőszám óriási volt, a versenyzés színvonala már kevésbé, de a szórakoztató faktor nem hiányzott. A KÖVETKEZŐ FUTAMOK.


Ugrás a(z) Futam részhez - A versenyben vezetők változása a futam során. Melbourne Grand Prix Circuit. A kanadai nagydíj futama június 9-én, vasárnap rajtolt, magyar idő szerint . Dátum, Futam , Győztes, Győztes csapata. Ekkor tudod megnézni. Hungaroringen aratta élete első F- es futamgyőzelmét Fernando Alonso, . A weboldalon sütiket használunk, hogy . Olvassa el a teljes futambeszámolót itt.


A futam (itthoni idő szerint M4) kezdését már nem tolhatják el, mivel naplemente előtt be kell fejeződnie a versenynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések