2018. január 26., péntek

Samsung ue32f5000 tv nincs kép csak hang

Samsung LG ÉS EGYÉB TV szerviz. Jelenlegi TV javítás akciónk kedvezmény. Miután nincs kocsijuk sem, ezért elvállaltam, hogy szállítom a tévét, illetve. Nem foglalkozunk TV javítással.


Nem szedtem szét, hang van (volt, amíg vakon el nem hangolták a készüléket) kép nincs. Kb éves a tv , este kikapcsoltam, ma pedig be, azonban nincs kép, csak hang. TV -n hang van, miközben nincs kép , . Mivel elég szegényes információt adtál, így tippeltem. Még az sem kizárt, hogy tényleg ott kell keresni a hibát.


Csak tunerről nincs kép. Meghibásodott, nincs kép , de hang az van. Sajnos az Lcd- tv -ken nincs igazán jó felkonvertálás.


Az a hiba jelenség hogy bekapcsolás után nemsokkal elmegy a kép , hang van. Fujitsu Siemens S17- Működésképtelen, kattogó hangot a kép nincs. A készülék bekapcsol viszont nincs kép , illetve időnként csak bevillan a. Sc 5error code ricoh.


A 18k szerintem nem kevés, nekem samsung monitorban cseréltek invertert br. Hangteljesítmény , 2x10W. Működik, jó kép , átlátható logikus kezelőfelület. D TV , Nem, Nem, Nem. D-3D konverzió, Nem, Nem, Nem.


Természetes kép üzemmód. Dolby Digital Van DTS Van. A céges Latitude-om bent, és otthon is _teljesen_ más színeket, képet mutat . Mindezek után a TV -m irta ki, hogy az aktuális bemeneti készülék nem ad jelet,úgy hogy se kép ,se hang. Van Sony bravia tv vagy kép vagy hang nincs , nem lehet kikapcsolni.


A hdmi-re másik hangkeltő chip dolgozik általában mint a fülhallgató kimenetre. Képtesztet végeztem, de akkor amikor már visszaállt a kép normál állapotra. Az nem jelzett hibát.


Tudomásom szerint nincs hozzá . Eddig azt hittem hogy tényleg szép hangja van a tv -nek. Ha a hangot hallo de a videót nem látod a Netflixen, ez a cikk segít. Ha sem hang , sem kép nincsen, akkor keresd fel a Nincs se kép , se hang cikket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések