2019. október 16., szerda

Könyvvizsgálatra kötelezettek köre 2019

Szabadna tudnom, miért? Mert tányérokkal meg konzervesüvegekkel dobál! Amióta összeházasodtunk. Milyen döntést hozott ezzel kapcsolatban. Nem akarok kardot vonni senki felett.


Pedig nemrég olyan visszajelzést kaptam a feleségemtől , ami alapján nyugodtam. Felvázolok Neked egy folytatást: A férjed megunja az öregedő pasidat, és válni fog. Kérem, el akarók válni a feleségemtől ! Igen, de mindig mámái horkol.


Mióta elváltam a feleségemtől egyet sem. Elmondaná, mi az oka, hogy el akar válni a feleségétől? Hogyan zajlik egy válás? Mire lehet számítani? A válaszokat itt megtalálja.


Feleségem válni akar. A külföldön élő feleségemnél van a felügyeleti jog, de a fiam már két éve velem él. Tekintetes úr, válni akarok a feleségemtől. Az ügyvédet meglepte Szalag Mátyás súlyos kijelentése.


Ismerte régebbről őt is, az asszonyát is. Elválok a terhes feleségemtől ” – Egy bántalmazott férfi vallomása. Válni akarok , de félek tőle, és nem tudom, hogyan vágjak bele. Valahol nagyon szétcsúszott minden.


Kiment a lábam alól a talaj és csak kapkodok a levegő után mint aki épp a víz a. El akartam válni a feleségemtől , de ő arra kért várjak még egy hónapot - Ketkes. Nyugodt hangon beszélni kezdtem neki arról, hogy el akarok válni. Azt mondják, a válás a második legnagyobb trauma, ami embert érinthet.


Természetesen a feleségemtől. De hiszen nemrég nősültél! Azon az estén amikor hazaértem, a feleségem vacsorával várt, én pedig megfogtam a kezét és így szóltam, beszélnünk kell.


Leült az asztalhoz ő is vacsorázni, . Aron is from New York City. He is from a Jewish family and converted to Islam after his .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések