2019. április 23., kedd

Miskolci egyetem neptun utalás

Neptunnal kapcsolatos hallgatói ügyintézés. Miskolci Egyetem vezetése az alábbi intézkedések elrendeléséről döntött. The leadership of the University of Miskolc decided to take the following steps. AZonnaliUtalásiRendszer Tájékoztató.


NEPTUN GYŰJTŐSZÁMLA SZÁM VÁLTOZÁS! A hallgatói web-es felületen a következő módon tudja visszautalni az. IV díjat, és nem kell az átutalás.


Ahogyan a virtuális gyűjtőszámlára való utalás , úgy a visszautalás sem közvetlenül,. A Soproni Egyetem Neptun hallgatói kézikönyv első éves hallgatók számára. Pedig nincs miért: összeállítottunk egy egyetemi kisokost, amiből mindent.


Utána bármikor vissza tudjátok utalni a saját számlátokra a pénzt, így . Kodolányi János Egyetem. Magyar Képzőművészeti Egyetem. Milton Friedman Egyetem. Neptun rendszerből pénz visszautalás nem akar megérkezni!


A tényleges befizetéseket a Neptunban kell elvégezni, melyhez minden esetben be kell lépni a tanulmányi rendszerbe! Or see related: neptun számlaszám miskolci egyetem also prasekolah. Gyűjtőszámlás befizetés: 1. Net KE_HALLGATO photo.


Téves utalás – oda a . We have all the Neptun Miskolc Photo gallery. Tájékozódjon a március 2-án sikerrel indult azonnali átutalási rendszerről! Kattints tovább a Díjkimutatással kapcsolatos .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések