2019. április 26., péntek

Debreceni egyetem diplomaosztó 2019 nyár

Nyári diplomaosztók - VIDEÓVAL. Folytatódik a nyári diplomaosztó ünnepségek sorozata. Debrecen és Nagyvárad. Beköltözés a kollégiumba. Jubileumi diplomaosztó ünnepség.


Lezajlott az Ungvári Nemzeti Egyetem Ukrán–Magyar Oktatási-Tudományos. Az Ungvári Nemzeti Egyetem Ukrán-Magyar Oktatási-Tudományos Intézete felvételt hirdet 2. A Selye János Egyetem vezetősége a karok dékánjaival egyeztetve, tekintettel a. A Pannon Egyetem hallgatóinak készült összeállítás. Légijármű üzemeltető szakmérnökök (Helikopter pilóták).


Tanár és diák egyaránt kezd hozzászokni a koronavírus-járvány által előidézett sajnálatos helyzethez,a megváltozott . Tájékoztatjuk a Nyíregyházi Egyetem valamennyi polgárát, hogy a fenntartó az Innovációs és Technológiai Minisztérium pályázati felhívást . Munkabizottság az önálló jogi. IK épület, tanács terem. M Magyar Nyelvi Tagozat. A Mézesmadzag adásában Dr. Ezenkívül az adott nyári egyetem tematikájától függően, workshopok, tréningek és.


Rendőrrel fenyegették az egyik hallgató testvérét a debreceni jogi karon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések