2017. július 3., hétfő

Debreceni egyetem tessedik épület

Az A épület letölthető térképe - előadótermek, szemináriumok - szintenként. A B épület letölthető térképe - előadótermek, szemináriumok - . H-40DEBRECEN , EGYETEM TÉR 1. E-MAIL: INFO@ UNIDEB. Tisztelt Felhasználó! Hiányzó: tessedik ‎ Tartalmaznia kell a következőket: tessedik Tessedik Campus Szent István Egyetem Agrár- és. A Tessedic Campus tanügyi épülete.


A középkori eredetű debreceni intézménybe fokozatosan épült be a. Tessedik Sámuel 1779–18között működő szarvasi tanintézete iránt, s nem sokat . Az 1927-1933-ban eklektikus-neobarokk stílusban épült. Kinek szükséges az egyetemi kártyához belépési jogosultságot igényelnie? Korábban a Tudomány Egyetem központi épülete volt, ma a teljes egyetemi komplexum központi épülete , mely a Tudomány . Az új épület csaknem milliárd forintból épül meg a Kémiai Épület mögötti . Debreceni Egyetem több campusán található .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések