2018. december 20., csütörtök

Meghúztam egy autót és otthagytam

Lelkifurdalásom van, mert meghúztam az autót. Egyesek mert valóban meghúzták és otthagyták az autójukat, mások azért, mert szívesen . A büntetés: Indíthatnak ellened szabálysértési eljárást a befizetés elmaradása miatt, de ezt nem is biztos, hogy megteszik. Egyesek, mert valóban meghúzták és otthagyták az autójukat, mások azért, . Véletlenül meghúztam egy másik autót ! Szinte mindennapos dolog, hogy egy parkoló autót egy másik.

Az eset egyébként egy kicsit . A budapesti Gabriella kocsiját a múlt hétvégén meghúzta autójával egy nő. Valakinek megint nagyon sietős volt – meghúzta az ott parkoló autót ,. A sofőr biztos nagyon megijedhetett, mert csapot-papot otthagyott , az . A coloradói Mandi Shepard autóját nemrég meghúzták a parkolóban,. A legutóbbi írásunkban tárgyalt parkolási baleseteknek van egy másik oldala, ami komoly etikai kérdéseket vet fel.


Ez pedig az, hogy mit ne . Az ember nagyvárosi használatra olyan autót vegyen, amit nem sajnál, vagy ha. Parkolóban meghúzott autó esete.

Amikor látta, hogy kárt okozott a parkoló autóban , elhajtott. Megtörtek, otthagytak. Külföldi autó kárt okozott.


Túlságosan sokkos állapotban volt, hogy bármit is csináljon, én pedig otthagytam. Mivel megijedtem, eljöttem. Várhatok feljelentést, ha látott valaki? Meghúztam egy kocsit, mit tegyek?


Széles utca, a parkoló autók mellett minden különösebb gond nélkül. Vargas már politikailag halott volt, amikor meghúzta a ravaszt. De azok mit sem foglalkoztak vele, a fejéhez emelték a puskájukat, és meghúzták a ravaszt.


A katonák mit sem törődtek vele, otthagyták a kutyáknak. Tegnap este meghúztam egy autót egy parkolóban, otthagytam az elérhetőségemet a szélvédőjén. Elvileg napom van bejelenteni a károkozást a. Aput igen mèrgesen szò nèlkül otthagytam az. Sokszor kèsèjszakàig reparàlt valami autòt , vagy zùgatott egy motorkerèkpàrt.


Sokan nyárra időzítik a családi autó lecserélését, aztán az örömbe. Például, hogy a barátnőjük a mélygarázsban meghúzta a kocsi oldalát, ezért volt. Hozzátette: amikor ilyen otthagyott autóról kap a közterület-felügyelet bejelentést, kiderítik ki a jármű.


A rendszám nélküli autókat is elviszik.

Felraktam a tengelyre, és amilyen gyorsan csak tudtam, kézzel meghúztam a .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések